Olje za nego mastne kože?

Če bi mi kdo še kakšno leto nazaj rekel, da bom svojo mastno kožo negovala z oljem, bi se mu smejala v obraz. Zdelo se mi je nesmiselno, kot bi nanašal olje na olje. Fuj! Mislila sem, da je treba za prekomerno mastno kožo uporabljati izdelke, ki izsušijo in preprečijo mastenje, seveda je to pripeljalo le do nasprotnega učinka – še bolj mastna koža.

Ker sem zasledila vedno več člankov o tem, sem tudi jaz začela iskati olja, ki bi mi ustrezala. Preizkušala sem čista olja, oljne mešanice in oljne serume, a so mi vsi le obstali na koži in jo zmastili. Ok, pač olja niso zame, sem vedela.

Malo sem jih dala na pavzo, vse dokler se ni povsod začelo pisati o šipkovem olju. Obljubi, da se hitro vpije, ne pusti mastnega občutka na koži, sta me pritegnili, da sem si ga kupila.

Naročila sem ga na malinca.si. Gre za hladno stiskano olje iz ekološkega šipka. Olje je nerafinirano, čisto in 100% naravno, brez parfumov, parabenov, barvil. Je primerno za vse tipe kože, tudi aknasto, saj ne maši por. Čeprav sem bila skeptična glede mašenja por, sem ga začela uporabljati. Uporabljam ga vsak večer po čiščenju kože. Nanašam ga na kožo, ki jo navlažim s hidrolatom. Trenutno uporabljam vrtnico ali gardenijo.

Obljube o olju držijo. Presenetilo me je, kako neverjetno hitro se vpije in res kože ne pusti mastne, ampak lepo mehko na otip. Tudi naslednje jutro koža ni neprijetno mastna, kot je bila po drugih oljih. Zdi se mi tudi, da mi novo nastali mozolji veliko hitreje dozorijo, kot prej, rdečica okoli njih pa je precej manj vidna. Tisti “tastari”, ki pa so za seboj pustili ostanke in brazgotine, pa se lepo celijo in tudi tukaj je rdečica manj vidna.

Sam vonj olja ni najbolj prijeten, ampak ne smrdi. Ker ga uporabljam skupaj s hidrolatom, ga vonj rožic tako ali tako prekrije in ga ne vonjam več.

Poraba je majhna, sama ga uporabim dve kapljici za obraz in vrat, saj se na vlažni koži lepo maže.

Ima pa izdelek en minus in sicer embalaža. Da olje ohrani svojo obstojnost, ga je potrebno shranjevati v hladnem in temnem prostoru in zato ga hranim v hladilniku, bi se mi zdela pa temna steklenička vseeno boljša izbira, se mi zdi bolj smiselno glede na navodila za shranjevanje 😊.

Bom ob priložnosti olje prelila v drugo embalažo in s tem rešila ta problem. Bo pa vsekakor ostal v moji rutini, saj pusti prijeten občutek na koži in zanima me, do katere mere mi lahko pomaga pri starih brazgotinah in pigmentnih madežih. Poročam in priporočam 😉.

Hvala za branje!*

Komentiraj