ZAO makeup – PODLAGA ZA PUDER

Do nedavnega v svoji make-up rutini nisem uporabljala primerja. Vse, ki sem jih preizkusila, so me razočarali, saj niso izpolnjevali obljub, kožo pa so mi še bolj mastili in poslabšali obstojnost podlage.

Vse dokler ni v mojo kozmetično torbico skočil ZAO podlaga za puder Sublim’ soft – smooth and mattify.

Gre za refil embalažo.

ZAO makeup je certificirana ekološka kozmetika, ki je narejena z naravnimi postopki in obogatena z organskimi sestavinami. Kozmetika me je osvojila že s svojo filozofijo, saj ustvarjajo izdelke, ki so prijazni so živali, naše kože in celo okolja, saj je embalaža izdelana iz bambusa, kupite lahko pa tudi refil. Izdelki so narejeni iz naravnih sestavin, ki so ekološke in iz pravične trgovine, ne vsebujejo pa konzervansov, mineralnih olj ter drugih sestavin, ki škodijo naši koži.

Prav tako pa niti posamezne sestavine, niti končni izdelki niso testirani na živalih.

GLAVNE SESTAVINE: Glavne negovalne sestavine v primerju so bambusov prah, ki kožo vlaži, regenerira in hkrati nežno matira. Hidrolat iz listov bambusa matira kožo in jo naredi mehko na otip. Olje oziroma macerat iz bambusove korenine ohranja prožnost kože in squalane – olje iz olivnega olja, ki hitro prodre v lipidni sloj kože in preprečuje izsušitev ter vzdržuje prožnost kože.

MOJE MNENJE: Kot že rečeno nisem bila redna uporabnica podlag oziroma primerjev, saj so me vsi razočarali, a vseeno sem se testiranja tega lotila z radovednostjo.
Obljube primerja so bile obetavne – nežno matiranje kože, optično prekrivanje nepravilnosti in zmanjševanje por.
Po prvem preizkusu so moji dvomi izginili. Podlago sem nanesla s prsti na očiščeno kožo. Lepo se maže in tudi poraba je majhna. Ampak učinek! Waw! Noben primer me še ni tako očaral kot tale. Koža je bila po parih sekundah popolnoma zmatirana, na otip zglajena in gladka, a vseeno ni bilo občutiti nikakršne teže od produkta. Kot na koži ne bi imela nič.
Tudi obljubo o optičnem prekrivanju nepravilnosti in zmanjševanju por je držal. Moja koža je izgledala, kot da bi imela čez rahel filter, pore so bile res manj vidne.
Čez sem nanesla puder, ki ga uporabljam ter poznam, da sem lažje lahko ocenila obstojnost. Lahko povem, da mi je ZAO podlaga podaljšala obstojnost pudra, saj mi zaradi uspešnega matiranja puder ni izginil iz kože. Tudi nanos pudra je bil lažji in končni izgled lepši, bolj gladek.

Z veseljem povem, da sem končno našla podlago, ki drži svoje obljube. Mojo mastno kožo res matira in jo naredi tako na otip, kot na pogled lepšo. Še bolj vesela pa sem, da je to znamka, ki je etična, naravna in jim je pomembna skrb za kožo, okolje in živali.
ps.: Ta in še veliko drugih čudovitih izdelkov najdete na ekopleme.si 😉

Hvala za branje!*

Komentiraj